top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

Bezlepkové vafle naslano


V bezlepkových receptech ráda používám čirokovou mouku. Má nasládlou a oříškovou chuť.

Samotné vafle jsem měla hotové do půl hodinky. Ještě jsem k nim udělala hummus z červených paprik. 1 papriku jsem si upekla na 190°C 15min. Mezitím jsem si propláchla sterilovanou cizrnu a tu rozmixovala. Pak jsem přidala papriku, znovu promixovala a dochutila solí a pepřem.


Na 3 ks vaflí

2 vejce (1ks cca 45 g, celkem cca 90g)

50 g čirokové mouky

30 g rýžové mouky

30 g mandlové mouky

50 g mléka (kravské nebo rostlinné)


Postup

Vše smíchejte a udělejte vafle. Servírovat jdou naslano i nasladko. Já servírovala se sójovou omáčkou, hummusem z červených paprik, rajčetem, nakrájenou pečenou paprikou, opraženými dyňovými a slunečnicovými semínky, bílými a černými sezamovými semínky.

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Buddha bowl

 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page