top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

Kimchi turkey ramen



Nejlepší ,,polévka” jakou znám♥ Ramen. Nejvíc mě baví, jak jde zelenina a dochucení skvěle obměnit a pokaždé vznikne jiná skvělá chuť.

Já tentokrát udělala kimchi turkey ramen.

Krůtí maso jsem nakrájela na plátky a jako základ celého ramen jsem dala kimchi, které to skvěle ochutilo. Řekla bych, že ramen je takový vytuněný vývar s nudlemi, který máme v naší české kuchyni:-)

Protože právě náš klasický vývar je součástí a vy ho pak různě dochutíte. Nudle nedáte krátké, ale klasické dlouhé a můžete nechat i větší kusy zeleniny, jelikož to jíte hůlkami a zbylý vývar dojíte lžící nebo dopijete z mističky. Já vzala lžíci. Ale když ho vypijete z mističky, tak je to prý považováno za kompliment kuchaři.

Za mě vyhrálo dochucení kimchi, ale třeba dochucení pouze červenou kari pastou je také skvělé a za sebe mohu rozhodně doporučit.


Recept na 3 porce

• 3 PL sezamového oleje

• 2 jarní cibulky (jedna na ozdobu, druhou osmahnout)

• 2 cm čerstvého nastrouhaného zázvoru

• 6 stroužků česneku

• 2 ks pak choi (jeden na ozdobu)

• 200 g kimchi i se šťávou

• 2 ČL červené kari pasty

• 800 ml vývaru (vždy mám v mrazáku zbylý z polévek, takže jsem použila ten, tentokrát uzený, ale použijte jakýkoliv)

• 3 PL sójové omáčky

• 3 vejce

• ramen nudle

• sezamová semínka černá a bílá


Postup

Na pánvi orestujte na oleji zázvor, česnek a jarní cibulku nakrájenou na malé kousky (2 minuty).

Pak přidejte pak choi, kimchi i se šťávou, kari pastu, vývar a sojovku. Povařte 5 min.

Do vroucí vody vložte vejce a vařte 7 min, poté je vyjměte a prudce zchlaďte v ledové vodě.

Mezitím si vedle v rendlíku uvařte ramen nudle.

Do misky dejte uvařené ramen nudle, přelijte polévkou a dozdobte rozkrojeným vejcem, zeleninou a sezamovými semínky.

Dobrou chuť♥



Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Buddha bowl

 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page