top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

Oblíbené snídaně/svačiny

Mám tu pro vás pár rychlých snídaní, které jsem si velmi oblíbila. Například smoothie a to dokonce i s přídavkem zeleniny. Skvěle se hodí jako svačina nebo snídaně a díky přídavku nějakého mléčného výrobku jako například podmáslí vás i na déle zasytí.

Také tu najdete tipy, čím si ozvláštnit ovesnou kaši, nebo že není potřeba jíst stéle jeden a ten samý jogurt dokola.


Naprosto skvělá kombinace podmáslí, špenátu, banánu a jablka, které jsem potřebovala spotřebovat a vznikla z toho takhle krásná barvička a hlavně velká dobrota.



Smoothie z podmáslí, manga, malin, ostružin, banánu a borůvek.







Nevěřili byste, jak může být ovesná kaše s cuketou skvělá. Když se připraví kaše správně je to nepopsatelná dobrota!


Postup

Vločky si namočte přes noc do mléka, ráno je vyklopte do hrnce a povařte (popř. přidejte ještě mléko).

Ke konci, kdy už budete spokojeni s konzistencí kaše přidejte oloupanou a najemno nastrouhanou cuketu. S cuketou jsem kaši povařila ještě asi minutu a pak už jen dozdobila.


❗️Pozor❗️Pokud byste kaši s cuketou vařili déle než 1-2 minuty mohlo by se vám stát, že vám kaše zhořkne.


Dozdobte kaši podle vašich představ. Já zvolila u první varianty maliny, sušenou moruši a černý sezam. U druhé varianty ostružiny a vršek posypaný skořicí.




Smoothie z domácího Wugi kefír, černého rybízu, banánu a trochu malin.






Skyr, jahody, mandle

Na české slaďoučké jahody už jsem se vážně těšila

Fotila jsem za západu slunce. Taková nádhera to byla.

Na přípravu je tato snídaně velmi jednoduchá a určitě lze podávat i jako dezert. Pouze vrstvíte skyr, jahody a plátky mandlí.






Rychlovka ke snídani nebo svačině. Vločky jsou snad nejspolehlivější.

Mám je stále doma a proto jsou takový zachránce.

Pudink mám doma také pořád a tak vzniklo kombo ovesná kaše s pudinkem.

Do sklenice jsem navrstvila kaši, dále jsem to proložila banánem a neslazenými povidly, které mi zbyly v lednici a celé jsem to zalila karamelovým pudinkem(doporučuji i vanilkový nebo čoko. Ty mám též vyzkoušený).

Pudink jsem osladila 1 PL cukru. Povidla to dosladí dostatečně.





Kombinace jogurt+jablko+mrkev+rozinky+ovesné vločky mě nikdy neomrzí:)



Ovesná kaši, ke které jsem při vaření přisypala trochu strouhaného kokosu a dozdobila kaši fíky, borůvkami a plátky mandlí♥

Dokonalá kombinace. Určitě si to udělám někdy i jako dezert ke kafi.


Kombinace borůvek a fíků s mým milovaným tapiokovým pudinkem♥


Stačí si přes noc namočit tapiokové perly do vody a ráno je povařit v jakémkoli mléce(kokosové, mandlové atd.) do zhoustnutí (nabobtnání perel) a pak podávat například s mou oblíbenou kombinací borůvky a fíky, popřípadě dosladit ještě trochu javorovým sirupem. To už je na vás


19 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Tiramisu dort

 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page