top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

Panna cotta s kardamomem a mochyní



Nikdy mě nepřestane udivovat, jaké kombinace chutí ještě objevím. Zrovna toto měla být klasická panna cotta, ale pořád jsem měla tendenci tam něco přidat, aby byla zase trochu jiná a nakonec jsem tam šoupla kardamom, ani nevím proč, prostě jsem si na něj v tu chvíli vzpomněla a byl po ruce no a ten je skvělý ještě se skořicí:) To bych totiž nebyla já, kdybych tam zas nepřidala něco, co jsem do panna cotty ještě nedala. No a díky přisypání kardamomu jsem objevila skvělou verzi panna cotty. Klasická panna cotta je dobrá, ale toto... No a dozdobila jsem mochyní. Ležela mi doma, vlastně už ani nevím, na co jsem ji to kupovala. Na panna cottu rozhodně ne:) Ale díky tomu jsem zjistila, že kardamom a mochyně je hodně dobrý kombo.


Recept

250 g smetany ke šlehání

300 ml mléka

3 PL třtinového cukru

1/2 ČL skořice

1 ČL kardamomu

6,7 g práškové želatiny + 40 g vody


Postup

Želatinu dejte do hrnce, přelijte vodou a nechte chvíli odstát. Pak přiveďte k bodu varu. Odstavte z plotny a nechte vychladit.

Smetanu, mléko, cukr a koření zahřejte k bodu varu, odstavte z plotny a vmíchejte želatinovou hmotu.

Poté vlijte do sklenic a nechte ztuhnout v lednici. Po zatuhnutí dozdobte ovocem. Já panna cottu ozdobila čerstvou mochyní (physalis).




4 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Tiramisu dort

 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page