top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

"cuketový ajvar"



Ještě jsem měla doma pár cuket, tak jsem z nich udělala “cuketový ajvar". Chuťově mi to připomíná klasický ajvar z paprik a lilku, jen jsem tady zužitkovala cukety ze zahrady.


Ingredience


12 malých stroužků česneku nakrájených na plátky

6 malých domácích cibulí (dala jsem červenou, bílou i žlutou) nakrájených na malé kostičky

2 větší oloupané, nastrouhané cukety

1 bílá paprika

6 rajčat

3 PL worcestrové omáčky

4 PL sojové omáčky

2 PL bílého vinného octa

1 ČL cukru

350 ml rajčatového pyré

Sůl


Postup

Nechte zesklovatět cibuli s česnekem. Poté přidejte po menších částech cuketu a orestujte. Nechte 10 minut povařit a občas promíchejte. Přihoďte rajčata a papriku. Nachte znovu 10 minut a občas promíchejte. Přilijte sojovku a worcestrovou omáčku, přidejte cukr, pyré a nechte 5 minut povařit. Poté dejte hrnec do trouby na 200°C na 25 minut.




3 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page