top of page
  • Obrázek autorapokladykuchyně

Hummus z červených paprik



Hummus z červených paprik. V horkovzdušné fritéze si opečete papriky a pak vše společně rozmixujete. Tady jsem použila horkovzdušnou fritézu jako troubu. V tom je to kouzlo, že má široké využití. Kdybych to měla popsat jinak, tak to je vlastně malá přenosná trouba, ve které můžete i fritovat a to už je na vás kolik oleje použijete. Samozřejmě to není klasická fritéza a nemůžete očekávat totožnou chuť nezdravých smažených jídel, která v oleji plavou, ale velmi podobnou chuť ano.

Co se týče tahini pasty (pasty ze sezamových semínek), tak tu si připravuji doma, ale lze ji koupit už hotovou. Podávat můžete hummus s nakrájenou zeleninou nebo pečivem. Já zrovna čerstvě upekla focacciu a asi ani není třeba dodávat, že domácí pečivo nemá konkurenci.


Recept (množství jako je na fotce)

2 červené papriky

150 g sterilované cizrny

2 stroužky česneku

60 g namletých sezamových semínek na pastu

1 PL vody

1 PL citronové šťávy

1 PL sezamového oleje

1/2 ČL soli


Postup

Nejprve jsem si v horkovzdušné fritéze opekla 2 červené rozpůlené papriky 20 min na 180°C.


Semínka jsem umlela na pastu tahini, přidala opečené papriky, které jsem oloupala.

Po upečení jde slupka dolů sama. Dochutila jsem stroužky česneku, solí, pepřem a trochou uzené papriky a vše společně rozmixovala.

Dozdobila jsem bílými a černými sezamovými semínky a řeřichou.


14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
 
food blog

Untitled-Artwork (2).jpg
bottom of page